Thursday, November 5, 2009

asal usul ' racunsakti '

wah kesejukan mula melanda... pg lagi sejuk.. trrrr....

racunsakti adalah salah satu dr emel aku. (hmm byk sgt emel. aku ada 5 emel kt akaun yahoo yg msh aktif). aku ingt lg emel pertama aku mse form 3 dulu... { snt_alextrunks_85@yahoo.com}. dh expired lama dah. dh 6thn. huuu... panjang xpnjg n susah gk nk ingat.

maka aku amik inisiatif bukak akaun baru. dolu2 kn glamer chat guna mirc. canel kampung la mamak la... mcm2 lg la. zaman 2 belum ada ym skype myspace facebook n twitter. klu dh wujud pn lum ada khidmat chat online. sbb ape aku suka wt byk emel? coz aku suka kenakn org. kui3.

nama racun aku dpt ilham dr sorg bdk yg aku chat kt mirc channel kampung. nickname dia 'poison', perempuan. aku xingt nickname aku time 2 tp yg pntg melambangkn aku ni lelaki. hahah. nickname poison cm menarik n best je. aku plak tgh cari2 nickname yg senang ingat n unik utk emel baru aku.

tp aku xnk guna english. so aku guna 'racun'. n mase 2 mmg aku tgh minat giler kt sheila on 7 terutama pemain bass dia, sakti. so aku gabungkan racun dgn sakti. maka jadilah racunsakti. id yg unik n sng ingt. ble org mintak emel aku akn bg emel 2. rata2 org mst terkejut campur pelik bila dgr id aku tu. bile org tye knp guna id cm2. jwpn aku biar sng ingt, xmudah lupa. bila tye mana dpt idea guna id 2? jwpn aku.. adalah...rahsia.. haha.

tapi... baru2 ni aku terjumpa ada org guna id yg sama dgn aku. cis. ciplak ke hape? kt frenster. tapi lain cket.. 'racun_sakti'. aku ingt aku sorg je dlm dunia ni yg guna id 2 rupa2nya ada gk org lain guna. hati aku kuat mengatakn yg org 2 (perempuan) menciplak id aku. aku mula rasa jengkel.knp mst org sibuk nk tiru aku??? waaaaa......

semua nama2 emel2 aku membayangkn ownernya lelaki kecuali satu je... emel 'puteri'. hoho. tp emel racunsakti aku letak nickname aku avril lavigne. kuang3... yang pasti aku xpernah letak nama sebenar utk semua laman web sosial yg aku pernah sign up. lalalalala....

No comments: