Friday, December 24, 2010

Blog Ini Masih Bernyawa

Assalamualaikum..

Kembali menulis di sini. Blog putericahayapermata delete untuk sementara. So sesiapa yang masih ingat atau tahu kewujudan blog ini, akan klik link blog ini di blogger profile aku. Ngeh ngeh ngeh.

Teka aku tengah buat apa sekarang selain menaip. Jeng jeng. Aku sambil meratah milo. Nyum nyum sedapnya. Hahaha. Aku memang suka makan milo begitu sahaja tanpa bancuh jadi air. Ngahaha. Sedap wo. Sejak kecil aku memang suka ratah milo. Wohooho. Sampai ke tua (dewasa) masih suka. Aku rasa ada juga orang tua yang suka ratah milo. Muahahaha.

Ok cukup setakat ini sebagai entri pengenalan. Hik hik. Entri selepas ini adalah cerita tentang jaulah ke Nuweiba' seperti yang dijanjikan di blog satu lagi tapi belum sempat ditunaikan dah de delete. Ngeee. Kali ini agak spesel kerana akan ada gambar aku (wow!). Maklumlah, aku mana lah ada letak gambar sendiri di blog atau mana-mana laman web sosial (facebook dan sebagainya). Pernah letak juga time entry jaulah Sinai tapi aku dah remove semua pic yang terdapat diri aku yang comel ini. Hohoho muntah..

Ok jumpa selepas ini. Daa...

No comments: