Saturday, August 28, 2010

Testing kejap..

Assalamualaikum..

Blog lama (putericahayapermata.blogspot.com) aku dah delete. Tapi masih ada tempoh ihsan 90 hari kalau tak mahu delete terus. APa-apa hal, aku buat back up dulu guna alamat lain iaitu alamat blog ini.

Tapi aku cuma dapat back up entri blog sahaja lah. Segala gajet tak dapat di back up sekali. (aku guna export blog untuk backup blog lama aku tu). so nasiblah, sapa yang jumpa blog ini, tahulah blog aku di alamat lain. Ngeee!

Kenapa delete blog lama? Adalah sebabnya yang perlu aku rahsiakan. Aku sayang blog tu tapi.. sob sob sob..

Its ok yang penting semua penulisan aku yang lama ada dalam blog baru ini. Chow.

3 comments:

Seimura said...

testing komen pulak. hahaha.

Faarihin said...

nak testing juga.. hahaha,...

Seimura said...

Ahahaha. Jom kita testing2 hak hak.