Tuesday, April 12, 2011

Hari yang Gembira

Assalamualaikum.

Ceh ceh ceh, apa pulak yang gembira sangat tu. 

Hahaha sebenarnya tak ada apa sangat. Cuma aku dah dapat epal (suruh Alang belikan kat pasar) dan dapat minum air soya (Angah tempah dan beli). Weeee. Aku memang dah lama mengidam (teringin) dua benda ini. Ahaks. Maklum la, orang demam, teringin itu lah, teringin ini lah.

Hari ini demam aku dah beransur pulih, tinggal batuk-batuk berkahak (iieeww). Demam tukar musim kata orang. Ngeheheh. Dah seminggu kot aku tak datang kelas Maahad. Petang ini (sekarang) ada majlis kesyukuran di dewan markaz. Yela, majlis kesyukuran semua pelajar Mansurah dah selamat kembali ke Mesir menyambung pengajian. Tapi aku tak pergi kerana kesihatan masih berada di tahap.. errr.. senang kata tak cukup sembuh lagi lah. Ye lah, batuk berkahak ni, membuatkan nafas aku menjadi pendek. Cepat mengah. Macam orang semput/ lelah pun ada.
Syukur AlhamduLillah. Sakit ini adalah kifarah dosa-dosa kecil.

Ok itu sahaja update untuk kali ini. Haha. Babai.



2 comments:

Faaein Himura said...

as-salam.. cik seimura yang dikasihi..

hahaha.. lama tak dengar khabar..
macam mana demam? moga dah smbuhlah.. bila nak update agi.. rindu nak baca lagi.. huhuhu.. (^^,)

Seimura said...

Faaein Himura: Hai Cik Faarihin yang disayangi. AlhamduLillah dah sembuh. Terima kasih. Maaf lah agak busy dengan kelas sebelum ini. Lepas ini akan di update lgi insya-Allah.