Tuesday, April 28, 2009

letih aku mcm ni... letih...


ahaaa...cuba teka diriku yang mana satu.... jeng3... kpada adinda sarah.... gmbr ini telah di adobe oleh seseorang yg pernah aku cerita kt ko sblm ni... teeet.... off record...heheh...

bukan nk cerita pasal gambar tp pasal 'kekecewaanku'..isk..isk....

exam syafawi ditangguhkn lagi.. aduyai..letih btl la. mula2 kata 19april. xjd. pas2 22april. xjd gk. then kata 25 n 26 april. n last yg plg soheh.. 26 april (ahad).

maka.. di pagi yg indah..aku bersama rakan (rodziah n anita) pergi ke maahad... dh tunggu lame sgt ni... tiba2 depa kata syafawi mungkin esok (27hb). dah pulak. aku dh borak sakan ngn faridah. bkn mengapal pun. then pastu kata tangguh lg... 3 mei plak. lagi kitorg sumer terperanjat. ape crite ni? apsal lmbt sgt? yg lagi haru.. 2 mei paper qiraat ilmi. 3 mei plak syafawi quran n qiraat amali. aduss...bengang juga.....

stop cte pasal exam yg asyik tukar tarikh ni... citer pasal duit tiket kapal terbang nk blk malaysia plak. hmm...tmbg tuk return 3900 geneh. so hr ahad hr 2 aku dpt kuar 1000 je cz bank abu dhabi xleh kuar lbh 1000. smlm kuar 2 bank lg nk kuarkn terus 3000. k.hani kata kt hsbc leh kuar sekaligus. aku pn cuba... xnk keluar pun duitnya? resit keluar plak. then aku n faridah menapak ke bank misr.. pun sama duit aku xnk kuar. aduyai...pe mslh ni??

patut kena byr smlm. aku call k.hani n dia kata xpe la xpyh kuarkn dulu duitnye pun xpe. lmbt cket byr pn xpe. hmm... tp aku tetap runsing gk la.huhuhu... tarikh tiketku 28 julai ni. ape2 je la.. yg pasti semalam adalah hari yg agk meletihkan.....

No comments: